بزرگترین وبلاگ هواداران بایرن مونیخ در ایران
بزرگترین وبلاگ هواداران بایرن مونیخ در ایران

بزرگترین وبلاگ هواداران بایرن مونیخ در ایران

یواخیم لوو: آرژانتین تیمی سازمان یافته است؛ اگر بازی مان را بر حریف دیکته کنیم، پیروز می شویم

 

 به گزارش وبلاگ هواداران بایرن مونیخ در ایران، یواخیم لوو گفته با نزدیک تر شدن به فینال جام جهانی، آنها هم برای این مسابقه آماده تر می شوند.

 به گزارش Four Four Two، آلمان و آرژآنتین کمتر از 24 ساعت دیگر به مصاف هم خواهند رفت؛ این در حالی است که ژرمن ها با برد خیره کننده مقابل برزیل، با روحیه ای فوق العاده پای به میدان مسابقه خواهند گذارد و یوگی لوو هم در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی که ساعاتی پیش ترتیب یافته بود، معتقد است اگر آنها بتوانند بازی خود را به حریف دیکته کنند، پیروز میدان خواهند بود:

"بدون توجه به آن چه که رخ خواهد داد، برد در بازی مهم است. می دانیم که می توانیم تاریخ سازی کنیم. آرژانتین تنها مسی نیست. اگر تمام توجه مان را به مسی اختصاص دهیم، اشتباه بزرگی کرده ایم. درست است که او می تواند نتیجه مسابقه را تغییر دهد، ولی آنها تیمی سازمان یافته هستند." 

کاپیتان دوم مانشافت، باستین شواین اشتایگر هم با اعتماد به نفس به بازی می نگرد: "در فرم فوق العاده ای قرار داریم. تمام آنچه باید انجام دهیم، نشان دادن پتانسیل بالای آلمان است."

گفتنی است دیدار شماره 64 جام جهانی 2014 برزیل که پرونده این رقابت ها را هم برای همیشه خواهد بست، ساعت 23:30 به وقت ایران در ورزشگاه ماراکانای شهر ریو دوژانیرو بین عقاب های آلمانی و راه راه پوشان آرژانتینی برگزار خواهد شد تا قهرمان جدید جهان معرفی شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.