بزرگترین وبلاگ هواداران بایرن مونیخ در ایران
بزرگترین وبلاگ هواداران بایرن مونیخ در ایران

بزرگترین وبلاگ هواداران بایرن مونیخ در ایران

کنفرانس خبر تونی کروس: از همان ابتدا می خواستم به رئال مادرید بپیوندم

 به گزارش وبلاگ هواداران بایرن مونیخ در ایران، تونی کروس بعد از اینکه به عنوان بازیکن رئال مادرید به هواداران معرفی شد

 مادرید: "من خیلی تحت تأثیر این باشگاه و طوری که آن ها به دنبال به خدمت گیری من بودند، قرار گرفته ام. همه چیز خوب پیش رفته است و من از اینجا بودن خوشحالم."

فشار: "من فشار را دوست دارم. این شبیه زمانی است که بازی کردن را آغاز کرده بودم. در بایرن تنها یک گزینه پیش رو داشتید: پیروزی. فتح عناوین. و من مطمئنم که اینجا هم همانطور خواهد بود. من اینجا هستم که عناوین مختلفی فتح کنم و این مرا به جلو می راند. هرکاری که بتوانم خواهم کرد تا مطمئن شویم که رئال مادرید همچنان یک باشگاه موفق خواهد بود."

خدیرا: "البته که با او صحبت کرده ام. او خیلی از رئال مادرید برایم تعریف کرد و تصمیم مرا تأیید کرد. نمی دانم آینده او چگونه رقم خواهد خورد و به من هم بستگی ندارد، بلکه به خود خدیرا و باشگاه بستگی دارد."

پست مورد علاقه: "در طول چند سال گذشته، من تقریباً در تمام پست های خط میانی بازی کرده ام. من دوست دارم که در مرکز خط میانی بازی کنم، اما اهمیت زیادی به آن نمی دهم. من در تمام پست های خط هافبک خوب بازی می کنم و از اینکه می توانم در رئال مادرید بازی کنم خوشحالم."

گواردیولا: "از همان ابتدا روشن بود که من از بایرن مونیخ جدا خواهم شد، اما می خواستم به رئال مادرید بپیوندم. هیچ گزینه دیگری برای من وجود نداشت. مادرید دلیل حضور من در اینجاست. من هیچ مشکلی با گواردیولا نداشتم. کاملاً برعکس. من رابطه خیلی خوبی با او داشتم و هیچ چیزی برای انتقاد کردن وجود ندارد. من هیچ مشکلی با او ندارم و از سبک بازی او بهره مند شدم."

زبان اسپانیایی: "در مایورکا آنها آلمانی صحبت می کردند [می خندد] و من هم هر کاری می توانستم، کردم. می توانم بگویم صبح به خیر [Buenos días] و Hala Madrid!"

دیدار نیمه نهایی چمپیونزلیگ مقابل رئال مادرید: "تصمیم من هیچ ربطی به آن بازی نداشت."

آلونسو برای دیدار سوپر کاپ اروپا محروم خواهد بود، آیا شما آماده خواهید بود؟ "نمی دانم بازی خواهم کرد یا نه، چرا که تمرینات من از 5 آگوست شروع خواهد شد. مسابقه یک هفته بعد از آن است، و باید ببینیم که تمرینات چگونه پیش خواهد رفت. سخت است که از حالا بگویم در چه وضعیتی خواهم بود. پس اجازه دهید ببینیم چه می شود."

گفتگو با آنچلوتی: "من با آنچلوتی صحبت کرده ام، اما زمان زیادی نداشته ام. و صحبت های ما بین خودمان خواهد ماند، و در آینده هم به همین ترتیب خواهد بود."

آیا عادلانه بود که لیونل مسی جایزه بهترین بازیکن جام جهانی را برنده شود؟ "در آن روز این مسئله برای ما اهمیت نداشت، چرا که ما به عنوان تیم برنده جام شده بودیم، و شخصاً جوایز فردی در مقایسه با جام جهانی هیچ معنایی برای من ندارد."

هم تیمی هایت در بایرن مونیخ، وقتی خبر انتقال به رئال مادرید را شنیدند چه گفتند؟ "در بایرن، ما دوران فوق العاده ای داشتیم و همه بازیکنان به من تبریک گفتند، آنها می دانستند که این تصمیم شخصی من بوده است و آن را قبول کردند."

انتقادات به خاطر رقصیدن در جشن قهرمانی در برلین: "شنیدم. در آلمان هم در این مورد صحبت می کردند، اما این علیه فرد خاصی نبود و هیچ چیزی پشت پرده این موضوع قرار ندارد. تبدیل این موضوع به یک مشکل، کاملاً مسخره است."

رئال مادرید چگونه است؟ "رئال مادرید بهترین باشگاه دنیاست و یک گام بالاتر از بایرن مونیخ است. و برای من برداشتن این گام مهم بود. رئال مادرید شماره 1 است و من از اینکه اینجا هستم خوشحالم."

یواخیم لوو: "وقتی به یواخیم لوو گفتم که احتمالاً به رئال مادرید خواهم رفت، او به من تبریک گفت و عنوان کرد که مادرید یک باشگاه عالی است."

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.