بزرگترین وبلاگ هواداران بایرن مونیخ در ایران
بزرگترین وبلاگ هواداران بایرن مونیخ در ایران

بزرگترین وبلاگ هواداران بایرن مونیخ در ایران

فیلیپ لام: دوست داشتم با تیم کامل برزیل بازی کنم

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، فیلیپ لام، کاپیتان آلمان پس از مصدومیت نیمار برای او ابراز ناراحتی و همدردی کرد.

 آلمان در نیمه نهایی به مصاف برزیل خواهد رفت ولی ستاره ی برزیل پس از شکستگی مهره ی کمرش قادر به همراهی تیمش نیست.

کاپیتان سیلوا هم به دلیل محرومیت حضور نخواهد داشت و لام مصر است که دوست داشت با تیم کامل برزیل بازی کند.

او در مصاحبه با Bild گفت: "در ابتدا، ناراحت کننده است که هر دو بازیکن نیستند. برای نیمار بسیار ناراحت هستم. از دست دادن نیمه نهایی در خانه بسیار تلخ است. در جام جهانی همیشه برای رقابت با بزرگان حاضر می‌شوید. برای همین دوست داشتم تیم کامل برزیل با نیمار مقابل ما قرار می‌گرفت. ولی برزیل بازیکنان با کیفیت برای جایگزینی در اختیار دارد. البته کار سختی است."

لام سپس درباره ی بحث و جنجال‌ها درباره ی پستی که از او بازی گرفته می‌شود گفت: " طبیعی است که مردم درباره ی اینکه چه کسی کجا بازی کند صحبت کنند.این فوتبال است و این موضوع اهمیت چندانی برای من ندارد. ما در شرایط خوبی قرار نداشتیم و پس از شروع جام جهانی، بعضی بازیکنان تازه از مصدومیت رها شده‌ بودند. مهم نیست که من کجا بازی کنم."


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.