بزرگترین وبلاگ هواداران بایرن مونیخ در ایران
بزرگترین وبلاگ هواداران بایرن مونیخ در ایران

بزرگترین وبلاگ هواداران بایرن مونیخ در ایران

یواخیم لو: آلمان - برزیل، بازی بزرگی خواهد بود

 به گزارش وبلاگ هواداران بایرن مونیخ در ایران،

در حالی که تیم ملی فوتبال آلمان به دنبال دستیابی به چهارمین عنوان قهرمانی در رقابت های جام جهانی است، یواخیم لو سرمربی این تیم برای بازی روز سه شنبه در مرحله نیمه نهایی جام جهانی 2014 مقابل تیم میزبان یعنی برزیل، آماده می شود.

 یواخیم لو پس از تمرین روز شنبه تیمش، گفت :« چه چیزی می تواند در سرزمین رویایی فوتبال زیباتر از بازی در مرحله نیمه نهایی جام جهانی مقابل میزبان ها باشد ».


وی افزود :« بازی آلمان - برزیل، بازی بزرگی در بلو هوریزونته خواهد بود ».

آلمان روز جمعه با پیروزی 1 - 0 مقابل تیم ملی فوتبال فرانسه در ریو دو ژانیرو، به مرحله نیمه نهایی جام جهانی راه یافت.

آلمانی ها به دنبال آن هستند که برای هشتمین بار به بازی فینال جام جهانی راه یابند.

این در حالی است که برزیل در مسیر آلمان ها قرار گرفته است و دو تیم 13 ژوئیه در ورزشگاه ماراکانا به میدان خواهند رفت. با این حال، تیم ملی فوتبال برزیل نیمار ستاره خود را در اختیار ندارد. نیمار از ناحیه مهره ستون فقرات دچار آسیب دیدگی شده است و تیاگو سیلوا کاپیتان تیم ملی فوتبال برزیل نیز محروم است.

لوتار ماتائوس که در جام جهانی 1990 کاپیتان تیم ملی فوتبال آلمان بود و با این تیم به مقام قهرمانی در آن رقابت ها دست یافت، گفت تیم یواخیم لو با چالشی دشوار مقابل میزبان ها مواجه است، اما « ما چیزی برای ترس از این تیم (برزیل) نداریم ».

ماتائوس خاطر نشان کرد آسیب دیدگی نیمار برای تیم ملی فوتبال آلمان خوب اما برای فوتبال بد است.

با این حال، لوکاس پودولسکی مهاجم تیم فوتبال آرسنال انگلیس در توییتر نوشت :« بی صبرانه منتظر رویارویی با برزیل هستم، اما برای نیمار ناراحتم، امیدوارم هر چه زودتر بهتر شوی ».

آلمانی ها این بازی نیمه نهایی را فرصتی برای تلافی کردن بازی فینال جام جهانی 2002 مقابل تیم ملی فوتبال برزیل می دانند که رونالدو هر دو گل پیروزی‌بخش برزیلی ها را در یوکوهاما به ثمر رساند.

ولفگانگ نیرسباخ رئیس فدراسیون فوتبال آلمان گفت :«‌ من به تیم یادآور شده ام که ما علاقمندیم این نتیجه را تصحیح کنیم ».

میروسلاو کلوزه مهاجم تیم ملی فوتبال آلمان که در فینال جام جهانی 2002 بازی کرد و گلزن برتر آن رقابت ها بود، گفت آلمان فرصت خوبی دارد تا به قهرمانی در جام جهانی دست یابد.

کلوزه گفت :« من معتقدم ما فرصت خوبی داریم تا سرانجام آن را به دست آوریم و جام را در دستانمان بگیریم ».

وی افزود :« با این حال، ما نمی توانیم قدم دوم را پیش از قدم نخست برداریم ».

تیم ملی فوتبال آلمان روز شنبه تمرین کرد و فقط پر مرته‌ساکر مدافع میانی این تیم به علت نشانه های آنفلوآنزا، در تمرین حضور نداشت.

آلمان ها به طور جدی قصد دارند از شکست مقابل برزیل در بلو هوریزونته اجتناب کنند. آنها در صورت شکست مقابل برزیل، برای سومین بار متوالی باید در دیدار رده بندی جام جهانی برای جایگاه سوم به میدان بروند.

فیلیپ لام کاپیتان تیم ملی فوتبال آلمان گفت :« این چیزی است من می خواهم آ‌ن را منتفی بدانم ».
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.