بزرگترین وبلاگ هواداران بایرن مونیخ در ایران
بزرگترین وبلاگ هواداران بایرن مونیخ در ایران

بزرگترین وبلاگ هواداران بایرن مونیخ در ایران

شواین اشتایگر: برزیل در راه رسیدن به پیروزی، از تکل و خطا ابایی ندارد

به گزارش وبلاگ هواداران بایرن مونیخ در ایران، باستین شواین اشتایگر، فرمانده قابل اتکای خط میانی تیم ملی آلمان، معتقد است برزیل از تمام امکانات موجود برای شکست این تیم استفاده خواهد کرد و در این راه از خطا کردن های متعدد هم ابایی نخواهد داشت. به گزارش Sky Sports، شواینی که برخلاف بسیاری از ستاره های دنیای فوتبال، خیلی کم هم مصاحبه می کند، اعلام کرده برزیل پتانسیل بسیار خوبی دارد، ولی گاهی اوقات از خطوط قرمز در راه رسیدن به پیروزی، می گذرد. سله سائو در دیدار بامداد شنبه اش مقابل کلمبیا، 31 بار مرتکب خطا شد و شماره 7 مانشافت در این باره ابراز نگرانی کرده است:

"مشکلی با برخوردهای سخت در زمین فوتبال ندارم، ولی برزیلی ها گاهی اوقات این مساله را از حد می گذرانند. آنها نه تنها جادوگران زمین های چمن هستند، تکل را هم به عنوان ویژگی بزرگی از بازی خود می شناسند. هم ما و هم داور باید در این مورد هوشیار باشند."

هانس پیتر فلیک، دستیار یواخیم لوو در تیم ملی هم با شواین اشتایگر موافق است: "برزیل تیم بسیار خوبی است که تمام خطوط قانونی برای خطا کردن را در نظر گرفته و حتی اگر لازم باشد، از آنها عبور می کند."

گفتنی است برزیل و آلمان 30 دقیقه بامداد چهارشنبه در بلو هوریزونته شهر سائو پائولو به مصاف هم خواهند رفت تا برنده برای جدال قهرمانی به مصاف پیروز دیدار آرژانتین و هلند برود. سله سائو در مصافش با مانشافت، نیمار و تیاگو سیلوا را در اختیار نخواهد داشت و احتمال غیبت ویلیان هم وجود دارد

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.