بزرگترین وبلاگ هواداران بایرن مونیخ در ایران
بزرگترین وبلاگ هواداران بایرن مونیخ در ایران

بزرگترین وبلاگ هواداران بایرن مونیخ در ایران

لام و خدیرا از غیبت نیمار ابراز تاسف کردند

 

به گزارش وبلاگ هواداران بایرن مونیخ،فلیپ لام کاپیتان و سامی خدیرا هافبک تیم ملی فوتبال آلمان از غیبت نیمار ستاره برزیلی به دلیل مصدومیت در دیدار دو تیم در مرحله نیمه نهایی رقابت های جام جهانی 2014 ابراز تاسف کردند.

 لام در گفتگو با نشریه بیلد گفت:«نیمار بازیکنی پرشوری است که سطح جهانی خود را نیز در این جام جهانی ثابت کرد. در جام جهانی ما همیشه خواهان رقابت با بهترین ها هستیم. به همین دلیل ترجیح می دادم با برزیل و نیمار مصاف می دادیم.»


به گزارش خبرگزاری فرانسه از سانتو آندره، وی افزود:«معتقدم برزیل بازیکنانی دارد که بتوانند جای خالی وی را پر کنند.این دیدار وظیفه مشکلی برای ما خواهد بود.»

خدیرا نیز در گفتگو با نشریه آلمانی دیگر گفت:« برای ما و برای هواداران فوتبال، به ویژه برای بازیکنان برزیل، این خبر خوبی نیست. از این که این بازیکن مقابل ما بازی نمی کند و دیدارهای جام جهانی را از دست داد ، ناراحت هستم.»

نیمار از بازیکنان اصلی تیم ملی فوتبال برزیل و ستاره این تیم ، در دیدار مقابل کلمبیا در برخورد با مدافع این تیم مصدوم شد و به دلیل شکستگی یکی از مهره کمر ادامه این رقابت ها را از دست داد. تیاگو سیلوا مدافع تیم ملی برزیل نیز به دلیل دو اخطاره بودن از دیدار روز سه شنبه محروم است.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.