بزرگترین وبلاگ هواداران بایرن مونیخ در ایران
بزرگترین وبلاگ هواداران بایرن مونیخ در ایران

بزرگترین وبلاگ هواداران بایرن مونیخ در ایران

به گزارش وبلاگ هواداران بایرن مونیخ در ایران، تونی کروس در تابستان به رئال مادرید خواهد پیوست و با جدا شدن وی چیدمان مورد علاقه پپ گواردیولا در خط میانی از بین خواهد رفت، چون مسائل مالی برای سران بایرن مونیخ بسیار مهم تر از مسائل فنی است.  بایرن مونیخ باشگاه خریداری است نه فروشنده، جمله ای بود که اولی هوینس در آخرین ماه های ریاستش بر باشگاه بایرن مونیخ بار دیگر بر آن تاکید کرد و ماتیاس سامر مدیر ورزشی باشگاه نیز آن را چندین مرتبه نقل قول کرده است. اما این باشگاه در روزهای آینده تجربه خواهد کرد که هیچ قانونی بدون استثناء امکان پذیر نخواهد بود و تونی کروس از باشگاه جدا خواهد شد، با وجود این که پپ گواردیولا سرمربی تیم بارها خواستار ماندگار شدن او شده بود.

تونی کروس سرانجام پس از کش و قوس های فراوان در تابستان بایرن مونیخ را به مقصد رئال مادرید ترک خواهد کرد و بعد از توافق بر سر پاره ای از جزئیات قراردادی و همچنین پایان رقابت های جام جهانی 2014، این انتقال به صورت رسمی اعلام خواهد شد.

بی تردید جدا شدن تونی کروس برای باشگاه آسان نخواهد بود، اما به نظر این باشگاه انتخابی دیگر به جزء قبول این موضوع نخواهد داشت، چون سران باشگاه حاضر به تمدید قرارداد تونی کروس بعد از سال 2015 با دستمزد درخواستی وی نشده اند و به این ترتیب بایرن مونیخ نیز به باشگاهی فروشنده تبدیل خواهد شد.

به نظر می رسد که پپ گواردیولا تنها به دلیل ترس از به حاشیه کشیده شدن تیمش در صورت عدم تمدید قرارداد کروس در فصل پیش رو سر انجام نسبت به جدا شدن وی چراغ سبز نشان داده است و توافق کروس با رئال مادرید در حقیقت پایان داستان کوتاهی بود که می توانست به افسانه ای در بایرن مونیخ تبدیل شود.

رابطه بایرن مونیخ و تونی کروس در تمامی این سال ها رابطه ای متناقض بود، در ابتدا بایرن مونیخ با افتخار خبر از کشف استعداد 17 ساله ای کرد که قرار است در آینده بازیگن شماره 10 بایرن مونیخ را به تصرف خود درآورد، اما هرگز چنین اتفاقی رخ نداد و حتی  کمی بعد، آن را به آرین روبن هلندی دادند.

البته در این مدت باشگاه بایرن مونیخ نیز بارها نسبت به عملکرد تونی کروس مایوس شده است، او کمتر حاضر به پذیرفتن نقشی کلیدی و مسولیتی در تیم شده است و سران باشگاه بعد از صرف نظر کردن تونی کروس از قرار گرفتن پشت ضربه پنالتی در فینال لیگ قهرمانان 2012 از او دلگیر شده بودند.

اما تونی کروس وقتی ساز جدایی از بایرن مونیخ را ساز کرد که ماریو گوتزه با قراردادی به ارزش 37 میلیون یورو و دستمزد سالیانه ای چندین برابر کروس از دورتموند به بایرن مونیخ پیوست و به همین دلیل احساس دست کم گرفته شدگی به وی دست داد، چون سران باشگاه معتقد نبودندکه کروس سزاوار دریافت دستمزدی حداقل هم ردیف سایر ملی پوشان آلمانی بایرن مونیخ است.

پایان داستان تونی کروس و باشگاه بایرن مونیخ بسیار ناخوشایند است و وی در زمانی نامناسب باشگاه را ترک خواهد کرد چون که از موقعیت خوبی برای تبدیل شدن به بازیکنی رهبر در آینده بایرن مونیخ برخوردار بود.

لام، کروس، تیاگو مثلث مورد علاقه پپ گواردیولا در میانه زمین بوده است که در فصل پیش رو بر ای سرمربی بایرن مونیخ تشکیل آن دیگر مقدور نخواهد بود و سران مونیخی از هم اکنون به دنبال راه حلی برای جبران خلا کروس می باشند.

پپ گواردیولا در خط میانی باز هم تاکید زیادی بر تیاگو خواهد داشت و لام نیز در فصل آینده بیشتر در خط میانی به بازی گرفته خواهد شد و باشگاه در تلاش خواهد بود که ماریو گوتزه به شرایط خوب خود بازگرداند تا بتواند او را به نحوی جایگزین تونی کروس نماید، البته سران باشگاه در جستجوی جایگزین کروس در بازار نقل وانتقالات هم خواهند بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.