بزرگترین وبلاگ هواداران بایرن مونیخ در ایران
بزرگترین وبلاگ هواداران بایرن مونیخ در ایران

بزرگترین وبلاگ هواداران بایرن مونیخ در ایران

رسمی : تونی کروس هافبک آلمانی بایرن مونیخ به رئال مادرید پیوست

 به گزارش وبلاگ هواداران بایرن مونیخ،تونی کروس هافبک آلمانی بایرن مونیخ به رئال مادرید پیوست. هافبک آلمانی بایرن که در مورد انتقالش به رئال هنوز چیزی نگفته بود امروز در حضور یوآخیم لوو به خبرنگاران گفت : من می خواستم بعد از جام جهانی این خبر را بدهم ولی باشگاه بایرن مونیخ و رئال از من خواستند تا در تصمیمم شتاب کنم،من هم امروز با آقای پرز تلفنی صحبت کردم و با این تیم برای دوسال به توافق رسیدم.

بنابراین هافبک جوان بایرن مونیخ به رئال پیوست و لوکا مودریچ کاری سخت و دشوار با این بازیکن دارد.احتمالا مودریچ امسال از رئال مادرید جدا خواهد شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.