بزرگترین وبلاگ هواداران بایرن مونیخ در ایران
بزرگترین وبلاگ هواداران بایرن مونیخ در ایران

بزرگترین وبلاگ هواداران بایرن مونیخ در ایران

مراسم معارفه لواندوفسکی انجام شد

 

به گزارش وبلاگ هواداران بایرن مونیخ در ایران، مهاجم لهستانی بایرن که در ژانویه  به صورت آزاد از دورتموند به بایرن مونیخ پیوست، امروز با حضور در کنفرانس خبری به عنوان مالک جدید شماره 9 مونیخی ها معرفی شد.

 به گزارش fourfourtwo.com، روبرت لواندوفسکی مهاجم پیشین تیم بروسیا دورتموند امروز در اولین حضور رسمی خود در تیم بایرن مونیخ، اعلام کرد که امیدوار است بتواند تحت هدایت پپ گواردیولا در راه کسب مقامهای قهرمانی بیشتر به بایرن مونیخ کمک کند. 

 

به نظر می رسد که پپ گواردیولا سرمربی بایرن مونیخ که فصل گذشته همراه این تیم قهرمان بوندسلیگا و جام حذفی آلمان شد، قصد دارد تا از مهاجم گلزن تازه ورود خود در نقش 9 کاذب استفاده کند. همچنین خود لواندوفسکی امروز نشان داد که خیلی علاقه دارد تا کارش را زودتر در مونیخ شروع کند و پست بازی برای او اهمیت زیادی ندارد.

لواندوفسکی در مصاحبه امروز خود در محل اتاق رسانه ای باشگاه بایرن مونیخ به خبرنگاران گفت: "بازیکنان جدید احتیاج به هماهنگ شدن دارند، ولی فکر نمی کنم که دیدن پپ با انتظارتی که از من دارد مسئله بزرگی باشد، من یک مهاجم هستم، کسی که قبلاً در محوطه جریمه بازی می کرده است، ولی یک مهاجم مدرن احتیاج دارد که با تیم و مدافعین هماهنگ و در ارتباط باشد."

لواندوفسکی در مدت زمان حضورش در دورتموند موفق شد تا دو بار قهرمان بوندسلیگا شود و به عنوان بهترین گلزن نیز دست پیدا کند، ولی او اعتقاد دارد که همیشه به دنبال یک چالش جدید بوده است و حالا این خواسته با پیوستن به یکی از بزرگترین باشگاه های دنیا برای او برآورده شده است.

وی در همین رابطه گفت:"من زمانی که در بوندسلیگا برای دورتموند بازی می کردم چیزهای زیادی یاد گرفتم، ولی فکر می کنم دیگر وقت این بود که به جای جدیدی بروم، من به بایرن پیوستم برای اینکه می دانستم اینجا به خوبی پیشرفت می کنم، آنها یک باشگاه بسیار بزرگ هستند. من می دانم که در بایرن بودن یعنی چه، هر فصل ما انتظار داریم که جام کسب کنیم و من مطمئن هستم که می توانیم این کار را بکنیم، من فقط چند روز است که اینجا هستم، ولی واقعاً فکر می کنم که در خانه خودم هستم." 

 

 

روبرت لواندوفسکی، امروز به صورت رسمی در تمرینات تیمی پیش فصل بایرن مونیخ حاضر خواهد شد. همچنین سباستین روده دیگر خرید فصل جدید بایرن که از اینتراخت فرانکفورت به صورت آزاد راهی مونیخ شد نیز امروز در تمرینات گروهی حاضر خواهد شد.

تا پیش از این تمرینات بایرن مونیخ در فصل جدید با حضور بازیکنانی مانند پیزارو، رافینیا، اشتارک، آلابا، بداشتوبر، هویبرگ، کنتنتو و چند بازیکن جوان این تیم دنبال می شد.   

 

 

ضمن اینکه ریبری نیز به علت مصدومیت فعلاً قادر به حضور در تمرینات نیست. در پایان این کنفرانس خبری ماتیاس سامر مدیر ورزشی بایرن مونیخ نیز اعلام کرد که فرانک ریبری که به علت مصدومیت کمر جام جهانی را نیز از دست داده بود، از تاریخ 15 جولای به تمرینات بایرن مونیخ اضافه خواهد شد.

همچنین سامر اعلام کرد که تیاگو آلکانتارا دیگر بازیکن مصدوم بایرن مونیخ نیز دوران ریکاوری خود را به خوبی سپری می کند و به زودی در تمرینات بایرن شرکت خواهد کرد. 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.