بزرگترین وبلاگ هواداران بایرن مونیخ در ایران
بزرگترین وبلاگ هواداران بایرن مونیخ در ایران

بزرگترین وبلاگ هواداران بایرن مونیخ در ایران

هوملز فاش کرد: بین دو نیمه قرار گذاشتیم برزیل را تحقیر نکنیم؛ نباید مغرور شویم

 به گزارش وبلاگ هواداران بایرن مونیخ در ایران، متس هوملز فاش کرده او و هم تیمی هایش در بین دو نیمه تصمیم گرفته اند در نیمه دوم از گلزنی های خود دست برداشته و برزیل را بیشتر تحقیر نکنند

 به گزارش Four Four Two، آلمان بامداد چهارشنبه موفق شد در تنها یک نیمه، 5 گل به قهرمان 5 دوره جام جهانی بزند و خیلی زود حضور خود را در هشتمین فینال جام جهانی اش، تثبیت کند. اکنون هوملز به عنوان یکی از کلیدی ترین عناصر نتایج خوب مانشافت گفته بین دو نیمه در رختکن تصمیم گرفته اند بیش از آن، برزیل ناامید را تحقیر نکنند:

"بین خودمان کاملا به این ذهنیت رسیدیم که فقط باید تمرکز خود را حفظ کنیم و آنها را تحقیر نکنیم. به خودمان گفتیم باید همچنان کار را جدی بگیریم و همانند نیمه اول، شیوه بازی خودمان را داشته باشیم. برخی اوقات هم لازم نیست این را واقعا در زمین نشان دهید. باید به حریف هم احترام بگذارید و انجام این مساله از سوی ما بسیار اهمیت داشت که نخواهیم مثلا جادوی خودمان را نمایش بگذاریم. مهم این بود که در تمام 90 دقیقه، تنها بازی خود را انجام دهیم."

هوملز در مورد ثبت قاطع ترین برد تاریخ مراحل حذفی جام جهانی هم گفت شیرازه برزیل به یکباره از هم پاشیده و آلمان در حدی نزدیک به فوق العاده عمل کرده است:

"بعد از گل دوم ما، آنها کاملا گیج شدند. آنها در زمین کاملا آشفته بودند و پس از آن، ما حتی یک شانس را هم تا زدن 5 گل، از دست ندادیم. چنین مساله ای همیشه رخ نمی دهد و باید از آن لذت ببرید."

مدافع 25 ساله و سابق بایرن مونیخ همچنین اذعان کرد که این برد قهرمانی آنها مقابل آرژانتین در ریو را تضمین نمی کند:

"می دانیم که یکی از بهترین تیم های جهان هستیم، ولی شما به مقداری شانس هم نیازمندید و ما مقابل برزیل، از این فاکتور بهره بردیم. باید از نتیجه ای که گرفتیم خشنود باشیم، ولی اگر فینال را واگذار کنیم، برد برزیل ارزشی نخواهد داشت. بازی برزیل تاثیری در دیدار پایانی نخواهد داشت، چون آن مسابقه کلا شرایط متفاوتی دارد. روند بازی با برزیل بسیار خوب بود، ولی بهتر است زیاد به خود غره نشویم."

گفتنی است فینال بازی های جام جهانی 2014 آرژانتین، ساعت 23:30 یکشنبه پیش رو در ورزشگاه ماراکانای شهر ریو دوژانیرو انجام خواهد شد تا پرونده این دوره از بزرگ ترین رویداد ورزشی دنیا هم تا 4 سال دیگر، بسته شود.

نظرات 1 + ارسال نظر
من خود خودمم پنج‌شنبه 19 تیر 1393 ساعت 23:23 http://khompare.mahdiblog.com

سلام دوست عزیز.وبتون عالیه.خوشحال میشم به وبم تشریف بیارین نظر فراموش نشه لطفا ♥●•٠·˙مـــــــــــاهــــــــــــــتـــــــــــــون عــــــــــــــــــــــــــــســـــــــــــــــــــــل♥●•٠·˙ التماااااااس دعاااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.