بزرگترین وبلاگ هواداران بایرن مونیخ در ایران
بزرگترین وبلاگ هواداران بایرن مونیخ در ایران

بزرگترین وبلاگ هواداران بایرن مونیخ در ایران

آگوئرو: تاریخچه ضعیفمان در مقابل آلمان به سودمان خواهد بود

به گزارش وبلاگ هواداران بایرن مونیخ در ایران، سرخیو آگوئرو، مهاجم تیم ملی آرژانتین در آستانه جدال پس فردای تیم ملی این کشور مقابل آلمان در جام جهانی‌، معتقد است تاریخچه ضعیف بازی‌هایشان مقابل آلمان به سود آن‌ها خواهد بود.

 شاگردان یواخیم لو با توجه به برتری 7-1 مقابل میزبان رقابت‌ها در مرحله نیمه نهایی با انگیزه مضاعف راهی این دیدار می‌شود و در طول تاریخ رقابت‌های جام جهانی آلمان در جدال های رو در رو آمار نسبتاً بهتری را نسبت به آلبی سلسته در اختیار دارد.

آگوئرو در مصاحبه با خبرنگار فیفا گفت:

"آلمان همیشه مدعی است و این دوره هم از این قاعده مستثنی نیست. ما باید فقط بازی خودمان را ارائه دهیم و به نظرم شرایط به گونه ایست که بیشتر فشار بر روی آنهاست. ما اکنون در فینال هستیم، باید پیروز شویم به هر قیمتی شده و از راهی که ممکن است، به رکوردهای گذشته فکر نمی‌کنیم."

وی در ادامه افزود:

"باید سعی کنیم توپ را کنترل کنیم، می‌دانیم آلمان تیم بزرگی است و همه بازیکنان به خوبی همدیگر را در زمین پیدا می‌کنند و سال‌هاست در کنار یکدیگر بازی می‌کنند. مشخصاً آرژانتین هم همیشه برای برد تلاش می‌کند، امّا باید به هر حال مراقب بود. سعی می‌کنیم در زمین مسابقه خودمان را نشان دهیم."

دو تیم یکشنبه شب ساعت 23:30 در ماراکانا دیدار فینال را برگزار خواهند کرد. 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.