بزرگترین وبلاگ هواداران بایرن مونیخ در ایران
بزرگترین وبلاگ هواداران بایرن مونیخ در ایران

بزرگترین وبلاگ هواداران بایرن مونیخ در ایران

آلمان برای مهار مسی نقشه ای محرمانه دارد

 به گزارش وبلاگ هواداران بایرن مونیخ در ایران،هانسی فلیک دستیار سرمربی تیم ملی آلمان می گوید که آنها برای مهار کردن لیونل مسی در فینال جام جهانی، نقشه ای محرمانه و ویژه دارند.

 به گزارش گل بین المللی، دستیار یواخیم لوو در تیم ملی آلمان اعلام کرده است که آنها برای مهار فوق ستاره آلبی سلسته در فینال ماراکانا، برنامه ای مخصوص و محرمانه طرح ریزی کرده اند.

ستاره تیم بارسلونا و کاپیتان تیم ملی آرژانتین تا به اینجای کار توانسته است چهار گل را در جام جهانی به ثمر برساند و همچنین یک پاس گل را نیز در بازی مقابل سوئیس برای هم تیمی های خود فراهم کند، وی نقش پر رنگی در صعود تیمش به فینال جام بیستم داشته است.

ولی ستاره آرژانتین در بازی چهارشنبه شب در مرحله نیمه نهایی مقابل هلند تقریباً در تمام 120 دقیقه بازی مهار شده بود و نتوانست کار خاصر را برای تیمش انجام بدهد.

حالا در حالی که دو روز به شروع دیدار پایانی جام جهانی باقی مانده است، دستیار یواخیم لوو در تیم ملی آلمان اعلام کرده است که برای مهار شماره 10 کلیدی حریف نقشه محرمانه ای در اردوی ژرمنها برنامه ریزی شده است.

هانسی فلیک در همین رابطه گفته است:"ما دیدیم که هلندی ها چطور مسی را از جریان بازی خارج کردند، ولی ما نقشه ویژه ای برای مهار او داریم که من نمی خواهم توضیحی راجع به آن بدهم، ما به دنبال یک بازی متراکم و فشرده هستیم، تیم حریف بر اساس مسی سازمان یافته شده است، آنها یکی از بهترینهای دنیای فوتبال را در اختیار دارند."

وی در ادامه افزود:"ما چیزهای فراوانی از آرژانتین می دانیم، آلمان باید چیزهای که مورد علاقه مردم هستند را بپذیرد، ولی بازی فینال قوانین خاص خودش را دارد."

دیدار فینال جام جهانی 2014 روز یکشنبه از ساعت 23:30 میان دو تیم آلمان و آرژانتین برگزار خواهد شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.